30 Ağustos 2015 Pazar

Ben Artık Kimeseye İnanmıyorum

Aşk Şiirleri, Aşk Şiiri, Kısa Aşk Şiirleri, Aşk Şiirleri Facebook, Uzun Aşk Şiirleri, Aşk ile ilgili Şiirler, Aşk Şiirleri 2015.


Yürek yangınları yaşıyorum yine
Yalnızlıga mahkum kaldım
Bakışların aklımda gülüşlerin
Savaşa girmiş gibi yüreğim

Silahlar patlıyor sanki kalbimde
Esir düştüm yine sensizliğe
Kara bulutlar doldu gözlerime
Mahkum kaldı kalbim göğüs kafeslerimde

İşkence görüyor sanki bedenim
Kalbim yanıyor, gözlerim ağlıyor
Ayaklarım tutmuyor ellerim titriyor
Sanki ruhum beni terk ediyor

Üzülmek yok artık diyorduk
Bu sefer gitmek yoktu
Hiç kimseye, hiç birşeye aldırmadan
Sadece mutlu olacaktık

Kıyamam dediğin adamı yerle bir ettin
Sebeb neydi, neden benden vazgeçtin
Bir anda nasıl bu kadar değiştin
Oysa ben seninle kavga etmeyi bile sevmiştim

Artık sadece susuyorum
Yorgun kalbime teselli veriyorum
Artık sadece susuyorum
Ve ben artık kimeseye inanmıyorum



Yazan:Mesut Bozlak



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder